| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
wouterlet
|
Geplaatst: Do Jun 15, 2006 8:11 pm Onderwerp: POL poetsmiddel, iemand bekend mee? |
|
|
Ik moet een messing oppervak poetsen. Mijn oma had POL, en dat werkte echt perfect. Even smeren niet eens hard poetsen en het blinkt erover. Maar dit middel had ze al 20 jaar in de kast liggen en kan ik niet meer vinden. Weet iemand waar dit nog verkrijgbaar is?
Op de verpakking staat: POL metallpfege
metal-polish
Het is een blauw/witte tube
Ik hoop dat het lukt!!! |
|
| Naar boven |
|
 |
Tinus
|
Geplaatst: Di Jun 20, 2006 10:20 am Onderwerp: |
|
|
| Ik zou eens bij de bouwmarkten gaan kijken, misschien dat het daar verkrijgbaar is. Anders staat daar vast wel iets vergelijkbaars. |
|
| Naar boven |
|
 |
willeke51
|
Geplaatst: Do Apr 17, 2008 10:22 pm Onderwerp: Re: POL poetsmiddel, iemand bekend mee? |
|
|
| wouterlet schreef: | Ik moet een messing oppervak poetsen. Mijn oma had POL, en dat werkte echt perfect. Even smeren niet eens hard poetsen en het blinkt erover. Maar dit middel had ze al 20 jaar in de kast liggen en kan ik niet meer vinden. Weet iemand waar dit nog verkrijgbaar is?
Op de verpakking staat: POL metallpfege
metal-polish
Het is een blauw/witte tube
Ik hoop dat het lukt!!! |
Ik heb dit produkt tot voor kort op de markt kunnen kopenen gebruik het al jaren
, ze hebben het sinds kort hier niet meer. Dus als U het nog ergens vindt houd ik me ook aanbevolen.
Willeke |
|
| Naar boven |
|
 |
|